Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΒΡΑΒΕΙΟ ! ! ! !

Πήρα και δίνω το πρώτο μου βραβειάκι....


Πόσο χαρούμενη είμαι που πήρα από τη φίλη μου Τάνια το πρώτο μου βραβείο....!!!
Η αλήθεια είναι πως είμαι πολύ καινούργια στην παρέα των bloggers και δεν ήξερα καν τι έπρεπε να κάνω μόλις το έλαβα...

Παρακολουθούσα πολύ καιρό τα blog που κ με τη σειρά μου θα βραβεύσω, έβλεπα τα βραβεία αλλά δε καταλάβαινα πως, τι , γιατί ώσπου η Τάνια μου έλυσε τις απορίες...

Πριν λοιπόν δώσω τα βραβειάκια μου να ευχαριστήσω τόσο μα τόσο πολύ την Τάνια για το πρώτο μου βραβείο!!! 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!


Και τώρα ήρθε η ώρα για να βραβεύσω τα δικά μου αγαπημένα Blog που αφορούν την εκπαίδευση και τα μικρά παιδάκια.... 

Εδώ να πώ πως δε ξέρω τι εικόνα πρέπει να διαλέξω.... ή κι αν ακόμα αν θα μπορούσα να επιλέξω να κάνω μια δική μου... 
έτσι πήρα την παρακάτω εικονίτσα που μου άρεσε περισσότερο για το πρώτο μου βραβείο....


And the winners are 

Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο 

 

Οι μικροί επιστήμονες στο Νηπιαγωγείο 

 

ΒΡΕΦΩΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΣΕ...ΔΡΑΣΗ!!!! 

 

ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 

 

Αστροπελέκι 

 

Νηπιαγωγείο 

 

Pitsina Περήφανη Νηπιαγωγός

 

Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι

 

Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο

 

παιχνιδοκαμώματα στου νηπ/γείου τα δρώμενα

21 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γεωργία! Με τιμάς πραγματικά! Σου άξιζε όμως κι εσένα το βραβειάκι γιατί έχεις φτιάξει μια πολύ συμπαθητική ηλεκτρονική γωνιά! Όσο για την Τάνια, έχει βοηθήσει πολύ κόσμο! Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια... Πράγματι η Τάνια είναι φοβερή.... όπως όλες σας.... Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  2. Συγκινητικά τα λόγια σου Γεωργία μου. Σ'ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλή και δημιουργική συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τάνια μου... Αντεύχομαι εις το τετράγωνο....!!!

      Διαγραφή
  3. δική μου η τιμή..... ένα βραβειάκι από σας !!!!!!
    ευχαριστώ πολύ !!!!!
    καλή και δημιουργική συνέχεια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι η Γεωργία κι ο ενικός μου αρέσει πολύ!!! Ευχαριστώ Κατερίνα μου.... Καλή, όμορφη συνέχεια και σε σένα....

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου !!! Μεγάλη τιμή για μένα να λάβω ένα ακόμη βραβείο από αγαπημένο ιστολόγιο !!
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή και δημιουργική συνέχεια !!!!
    φιλικά
    Ανθή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια πως θα έχεις καμμία συλλογή από βραβειάκια, αλλά χαλάλι σου... σου αξίζουν πραγματικά... το ιστολόγιό σου ήταν από τα πρώτα που παρακολουθώ όταν μπαίνω στον υπολογιστή μου....

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου για το βραβείο!
    Να είσαι καλά και σου εύχομαι καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου!
    Γινόμαστε όλο και πιο πολλές στην παρέα αυτή και χαίρομαι ιδιαίτερα!!!

    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι που μέσα σε μία ανάρτηση,ένα μικρό βραβείο ήταν η αιτία να μιλήσω με όλες εσάς που εκτιμώ.... astropeleki ήσουν το πρώτο ιστολόγιο που παρακολούθησα πριν 2 χρόνια παρακαλώ.... Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική....!!!

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου για το βραβείο!
    Η τιμή αλλά και η χαρά είναι όλη δική μου!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο που παρέλαβες γιατί όντως το αξίζεις!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα λόγια Δανάη.... Σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ....!!!

      Διαγραφή
  7. κουκου..Ευχαριστώ πολύ κι εγώ για το βραβειάκι Γεωργία.Καλή πορεία στο σπιτάκι σου.Ότι θελήσεις είμαστε εδώ!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πάρα πολύ που πέρασες από το "φτωχικό μου" να'σαι καλά.... Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
  8. και μένα μου αρέσει πολύ ο ενικός........
    παρασύρθηκα.....θελοντας να δείξω επίπεδο...χχααχαχαχαχχααχα!!!!!
    ευχαριστώ και πάλι Γεωργία !!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα το παθαίνω κι εγώ!!! Γειά σου Κατερινάκι....

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Γεωργία για το βραβειάκι σου !!! Παρέλαβα και εγώ χθες το πρώτο μου μιας και είμαι και εγώ καινούργια στο μπλογκ μου και δεν ήξερα πως να το χειριστώ . Μου έμειναν όμως απορίες ... Ποιος θα βοηθήσει ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Προσχολική Παρεούλα!!! Εγώ.......... θα σου λύσω όποια απορία θες.... θα περιμένω φιλενάδα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα .. σ ευχαριστώ βρε Γεωργία .Δεν ξέρω μήπως φανεί γελοίο αλλά όσο και αν ψάχνω κάποια πράγματα στο Blog δεν καταφέρνω τελικά να τα βρω και εκνευρίζομαι .Βρίσκω βέβαια και πολλά αλλά με πολύ κόπο . Δεν κατάφερα λοιπόν να βρω πως γίνεται με τους συνδέσμους να μεταπηδάνε κατευθίαν στη συγκεκριμένη σελίδα .. Έστειλα τα βραβειάκια μου στις κοπέλες και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα καταλάβουν ποτέ ότι τους τα έστειλα , και είναι κρίμα ... Αυτό νομίζω είναι το πιο συμαντικό και μου χρειάζεται συχνά και στις δικές μου αναρτήσεις .Αν μπορείς να με καθοδηγήσεις σε αυτό γιατί βλέπω ότι εσύ το έκανες . Sorry αν σε κούρασα .. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δε θα σκάψω κιόλας φιλενάδα!!! χαχαχαχαχαα.... λοιπόν όταν γράφεις μία νέα ανάρτηση υπάρχει η γραμμή εργαλείων που ανεβάζεις φωτογραφίες και βίντεο κτλ ... δίπλα από εκεί υπάρχει κάτι που γράφει Συνδεσμος αν το πατήσεις σου βγάζει ένα κουτάκι που γράφει "Σε ποιά διεύθυνση URL θα οδηγεί αυτός ο σύνδεσμος;" εσύ πρέπει να έχεις ανοίξει σε ένα άλλο παράθυρο τη σελίδα που θέλεις,πατάς πάνω στη διεύθυνση του ιστού (www. ........ ..... ) δεξί κλικ.. ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ επιστρέφεις στη δική σου σελίδα στο κουτάκι που άνοιξες και πατάς ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ... αν θέλεις να μη φαίνεται η διεύθυνση www.volos... κτλ(είναι λίγο άσχημο) πηγαίνεις εκεί (στο κουτί)που λέει "κειμενο προς προβολή" και πληκτρολογείς το όνομα του ιστιολογίου...ή το όνομα του διαχειριστή του blog όπως έκανα εγώ με τη Τάνια σε προηγούμενη ανάρτηση.Πατάς οκ και είναι έτοιμο... Ωστόσο για να το μάθουν θα πρέπει να μπεις σε κάθε σελίδα την οποία βράβευσες και να γράψεις σχόλιο πως κέρδισαν βραβείο σε μια δική τους ανάρτηση ώστε να σε επισκεφτούν κ να πάρουν το βραβειάκι τους.... αυτά.. ελπίζω να βοήθησα!!! σε φιλώ... Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οκ φιλεναδίτσα μου !!!! σ ευχαριστώ πολύ !!!! έγινες πολύ κατανοητή και θα τα καταφέρω . Απλά είχα την εντύπωση ότι μετατρέποντας το σύνδεσμο ίσως είχαν ειδοποίηση και ανάλογα ιστολόγια με κάποιον τρόπο χαχαχα . Είμαι απαράδεκτη !!! Φιλάκια πολλά .. θα τα λέμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ για τα σχολιά σας ! ! ! !